ارتباط با گربه

ارتباط با گربه

یک گربه ی وحشی در تماس با انسان نبوده و اهلی نیست. با شرایط خانه ها به خوبی آشنا نیستند و با دیگر گربه های اهلی شاید مشکل داشته باشند. البته من منظورم این نیست که یک گربه خیابانی را به خانه نیاورید و واگذاری را قبول نکنید، ولی منظورم این است که احتیاطات لازم را به عمل آورید. اگر میخواهید نتیجه ی بهینه حاصل کنید.

در دیگر مطالب برای شناخت این دسته از گربه ها به موضوعات دیگری چون آشنایی با گربه های مو کوتاه خیابانی (DTS) + رازهای مراقبت از آنها، نگهداری از گربه خیابانی، هر چیزی که باید درباره غذای بچه گربه خیابانی بدانید! و بیماری های بچه گربه خیابانی پرداختیم. همراه ما باشید.

گربه های وحشی خیلی زمان می‌برد که اطمینان کنند و تا اهلی شوند بایستی زحمت کشید. باید مهارت و صبر موردنیاز را داشته باشید و گام به گام پیش بروید. شرایط و وضعیت مناسب را نیز باید فراهم آورید؛ در ابتدا باید یک قفس بزرگ فراهم آورید و در مرحله‌ی بعد او را در یک اتاق کوچک قرار دهید و کم کم ایجاد اطمینان کنید. هشدار می‌دهم که امکان دارد حتی گربه به شما آسیب بزند و شما را زخمی کند. ایمنی کودکان در خانه و نیز ایمنی حیوانات دیگر بایستی مدنظر قرار بگیرد.

سابقه‌ی گربه های خیابانی مهمترین مسئله قبل از قبول سرپرستی است.
بهتر است قبل از قبول سرپرستی گربه‌های خیابانی با فرد آگهی دهنده صحبت کنید و از گروه‌های نجات و حمایتی کمک بگیرید. آیا گربه اهلی و دستی است؟ آیا گربه آماده‌ی نگهداری در خانه است؟ و آیا گربه علائم جنسی دارد یا خیر؟ و در پایان آیا نیازمند مراقبت های پزشکی خاصی است؟

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر